Powered By Blogger

Wednesday, February 13, 2013

Ljubezen je v zraku!

Pozdravljene blogerke in blogerji!

Upam, da ste zdravi in se nekako prebijate skozi te snežne dneve! Pust ni bil ravno uspešen pri preganjanju zime! Izgleda da se ta starka zima kar ne da!
No seveda pa je za "craftanje" taka zima zelo primerna - nikamor se ti ne ljubi, spraviš se v svojo majhno sobico in pridno delaš čestitke, štrikaš, kvačkaš, šivaš ali pa se zlekneš na kavč in bereš kakšno knjigo o "craftanju" ! Veliko razmišljam o tej besedi - je res ena grozna skovanka ampak kar nekako se sliši slovensko! V našem jeziku pravzaprav ni nobene besede ki bi angleški "crafting" lahko popolnoma nadomestila! Zanimivo, pri vsej naši stoletni tradiciji "ročnih del" pa nimamo nekakšne besede ki bi zajela vse v enem! No malce preveč sem zašla v vode slavistov pa naj mi oprostijo!
Kot sem že omenila v prejšnji objavi se iskreno zahvaljujem damam pri CRAFT - alnici, ki so me  nagradile s TOP izziva 74.! Res sem vesela, ponosna in počaščena! Hvala tudi  gospe, ki je prispevala nagrado!
Zdaj pa k novemu izzivu ki je Ljubezen je v zraku! Enkrat tam v 70 tih letih je bila zelo popularna pesem John Paul Younga LOVE IS IN THE AIR ( dober disco komad), na katero smo bili vsi nori! He, he seveda tisti ki smo takrat hodili po discotih! Marsikdo med današnjimi blogerji, še ni bil rojen takrat! Ampak jaz sem takrat že tlačila našo ljubo zemljico! No pa se vrnimo k izzivu! Naredila sem čestitko - mislim da zadnjo v seriji čestitk za Valentinovo! Uporabila sem Hero Arts štampiljke in sicer Woodgrain - profil lesa  in Art of the Card Untiteled heart - ki je set različnih srčkov! Za besedilo sem uporabila črke  Tim Holtza Alphabetical Alphabet, ki sem jih izrezala s Sizzix mašino! Malo sem jih poudarila z rdečimi bleščicami! Pa še en trakec sem dodala in tako je nastala tale skromna čestitka, ki jo prijavljam na izziv Craft - alnice!




Naj vam zaželim lep teden z veliko ustvarjanja in lepo praznujte Valentinovo z osebo,ki vam je ljuba!
Lep pozdravček vsem,
Cardarian

10 comments:

  1. Zelo lepa voščilnica, naj bo tudi Valentinovo takšno,
    Lp Tamara

    ReplyDelete
  2. Zelo lepa voščilnica; krasno si natresla vse srčke :-))

    ReplyDelete
  3. Ta pa je res srčkana :) lepo valentinovo tudi tebi :))

    ReplyDelete
  4. Krasna podlaga in lepa postavitev. Zelo je luštna. Lp

    ReplyDelete
  5. Srčki se kar bohotijo. :) Meni je zelo všeč!
    Pozdravček

    ReplyDelete
  6. Zelo lepo si jo sestavila. Meni se ne zdi skromna :-)

    ReplyDelete
  7. Lepo je izpadla. Štampiljka za ozadje je super.

    Lep dan še naprej, K.

    ReplyDelete
  8. Iiiiiiiiiiii, jaz se pa spomnim tega komad, še kakšno solzico je izval iz mojega mladega srčka, takrat.
    Spet si nam pripravila krasno voščilnico, ljubezen je res hvaležna tema.
    Aja, pa še tole. res sem kar pogledala, ko sem našla pri tebi post v Slovenščini. Bravo, to mi je tudi všeč :). Razumem tvoje razloge za pisanje v Angleščini, a jaz imam naš jezik pač rajši.
    Pozdravček Lili

    ReplyDelete